27 marca 2025 12:31 Zaktualizowany: 27 marca 2025 12:32

Autor: Krystian Dorota

Piotr Żyła nową twarzą marki Lotto

Dość ciekawy ruch w branży hazardowej. Piotr Żyła został nową twarzą Lotto. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich skoczków ma promować markę między innymi za pomocą umieszczenia loga produktu na swoim kasku. 

Legenda polskich skoków 

Nie ma co tutaj ukrywać – Żyła to prawdziwa legenda polskich skoków narciarskich. W swojej karierze dwukrotnie wygrywał tytuły podczas mistrzostw świata – w Oberstdorfie (2021 rok) oraz w Planicy (2023). Wielokrotnie stawał także na podium pucharów świata, zarówno w zawodach indywidualnych, jak i drużynowych. 

Misja Piotra Żyły 

Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego, Beata Stelmach, podkreśliła wyjątkowe cechy Piotra Żyły – jego charyzmatyczność, konsekwencję oraz pozytywną energię, które idealnie wpisują się w wartości firmy. Współpraca ma na celu inspirowanie Polaków i promocję sportu w kraju. Będzie to o tyle trudne zadanie, ponieważ skoki narciarskie w ostatnich latach straciły na zainteresowaniu. Powodami są oczywiście słabe wyniki kadry oraz brak nowych twarzy, którzy mogliby podciągnąć zainteresowanie tą dyscypliną. 

W ramach nowego partnerstwa, Żyła będzie nosił logotyp LOTTO na kasku i czapce podczas oficjalnych zawodów. Przewiduje się również jego udział w specjalnych akcjach i wydarzeniach, w tym obchodach 70-lecia spółki.

Dla samego sportowca ta współpraca to także duży pozytyw. Żyła zaznacza, że sport jest dla niego nie tylko pasją, ale stylem życia, a partnerstwo z LOTTO to szansa na wspieranie rozwoju polskiego sportu, szczególnie skoków narciarskich.

Totalizator Sportowy od siedmiu dekad konsekwentnie wspiera rozwój polskiej aktywności sportowej. Dzięki ich zaangażowaniu zbudowano i zmodernizowano setki tysięcy obiektów sportowych, a współpraca z kolejnymi sportowcami, takimi jak Piotr Żyła, jest kolejnym krokiem w realizacji misji promocji sportu i zdrowego trybu życia.