
Raper Sokół ambasadorem STS
Ciekawy ruch ze strony STS. Lider rynku do roli ambasadora zatrudnił Wojciecha Sosnowskiego, znanego przede wszystkim jako „Sokół”. Raper inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Celem jest pokazanie, że dzięki marca STS kibice mogą przeżywać sportowe emocje intensywniej, bardziej, na własnych zasadach.
Sokół ambasadorem STS
To kolejny ciekawy ruch marketingowy ze strony STS. Bukmacher od końcówki 2023 roku stara działać się na zupełnie innych zasadach, co chwalą sobie także gracze, a zatrudnienie do roli ambasadora polskiego rapera pokazuje w jakim kierunku zmierza największy bukmacher w Polsce.
Motyw przewodni kampanii “Pokaż swoje bardziej”, eksponuje zaangażowanie marki w dostarczanie graczom unikalnych doświadczeń. Podkreśla również, że zarówno w życiu, jak i w sporcie ważne jest stawianie na siebie.
Kierunek działania STS pokazuje, że bukmacher chce jeszcze mocniej wejść w lifestyle, o czym wspomniał Mateusz Pszonka, Head of Content w STS:
– Wojtek Sokół to postać, która idealnie odzwierciedla nie tylko wartości naszej marki, ale także doskonale obrazuje główne przesłanie kampanii. To postać bardzo autentyczna, z silnym charakterem, który żyje na własnych zasadach, stawiając przy tym na siebie i własne wybory. Wspólnie z nim, właśnie poprzez tę autentyczność, budujemy przestrzeń do przeżywania prawdziwych i głębokich emocji. Bardzo cieszy nas fakt, że przy tworzeniu spotu tak ściśle współpracowaliśmy z artystami, czego najlepszym przykładem jest sam Sokół, który wymiernie włączył się m.in. w tworzenie skryptu naszej najnowszej produkcji.
Szeroka Kampania
Kampania marketingowa „Pokaż Swoje Bardziej” została zaplanowana w sposób kompleksowy. Reklamy pojawią się zarówno w tradycyjnych, jak i cyfrowych mediach – począwszy od najpopularniejszych serwisów internetowych, przez telewizję i platformy VOD, aż po platformy streamingowe jak Spotify, social media oraz kanał YouTube.
Twórcy kampanii przygotowali zróżnicowane pod względem długości spoty reklamowe, które będą emitowane w różnych formatach – od krótkich, 5-sekundowych wersji, po dłuższe, 30-sekundowe materiały. Dodatkowo, kampania będzie widoczna na stadionach piłkarskich drużyn sponsorowanych przez markę, w tym podczas meczów reprezentacji Polski. Reklamy będą również eksponowane w stacjonarnych punktach STS.